onsdag 13 oktober 2010

Onsdagsmys

idag har vi haft en ledig dag tillsammans jag och lillan. Myste på ihop med T också innan han började jobba, sen kom lillasyster hit och sällskapade hela eftermiddagen. Var ut på en skogspromenad och letade efter björnar och lejon (som E verkar tro finns i skogen) och sedan stannade vi i lekparken och gungade lite. Blir tokig, buden på huset bara rasar in och snart är det över men jag tror inte vi får det här huset heller :( Får se på fredag hur det blir helt enkelt.

Emmy sov knappt en timme idag och det resulterade i att hon var riktigt trött redan efter 16 tiden, höll henne vaken till 18.30 sen var det godnatt. Inte ens barnprogrammen orkade hon se klart. Blir en tidig morgon imorgon med. Tur jag somnar tidigt på kvällarna, den här dunderförkylningen tar fan kål på mig....

Imorgon ska jag göra stan på förmiddagen innan T ska och jobba. Han och E får stanna hemma och roa sig undertiden. Måste in och fixa lite grejer inför helgens dop och kalasfirande. Alltid ute i sista minuten...

Nu ska jag färga håret, förbannade utväxt. Ser ju nästan grått ut för tusan.

Inga kommentarer: