söndag 10 oktober 2010

Utflykt

Gumman lever rövare, vanligtvis brukar jag inte låta henne hoppa och ha sig i soffan men just nu orkar jag inte ta tag i det. Hon är nöjd och jag är nöjd. Vi ska ut och njuta av naturen idag, grillning och bus med svärisarna och sedan hem till dom och äta söndagsmiddag. Igår jobbade jag och undertiden var gumman med T och härjade runt. De hade haft en kanondag ihop och det värmer så i mitt hjärta när jag ser dom tillsammans och hur glad hon blir av att få vara med honom. Hon har fått en pippitröjja av T´s mammas syster som stickat den. En sån där vit med ränder på, den är sååå fin på henne!

Igår såg vi Californication, helt fast i serien. Har sett två säsonger på några kvällar bara. Igår såg vi de 3 sista avsnitten på säsong två. SÅ bra! Riktig myskväll, popcorn och datorn i sängen och sedan somna till en fiskefilm.Haha.

Nu ska jag börja packa för våran lilla utflykt. Hej på er!

Inga kommentarer: