torsdag 25 november 2010

blaha

Godkväll. Gumman har åkt till pappa och jag ska nu dra mig mot gamla jobbet, blir en kort visit bara och prata lite med chefen och fika. Tror kidsen kommer bli glada att se mig igen, var länge sen sist nu. Flera av dom är in på dollar och hälsar på mig och säger att dom saknar mig. Alltid kul att veta att man är uppskattad på jobbet :)

Efter att jag varit där så ska jag och handla lite, blev aldrig av att vi gick ut. E sov drygt 2 timmar (Ooops!) undrar är hon kommer somna ikväll... och jag passade på att vila ca 30 min under tiden. Dock hjälpte det inte mycket för jag är fortfarande dödstrött och skulle helst av allt krypa ner i soffan och sussa lite framför tvn....

Hoppas inte det är något fel...vänta och se några månader, sen kolla upp igen och hålla tummarna...

Inga kommentarer: