torsdag 25 november 2010

Pmötet idag gick bra, mitt vik blir lite förlängt då det är två som ska på semester så jag jobbar ända in i januari. Skönt! Sen får vi då se hur det blir framåt våren, extra pass lite här och var. Jag är sjukt trött, egentligen borde jag vila lite nu medans gumman vilar men jag håller på i tvättstugan så jag måste hålla tiden för kl 14 är min tid slut. Sen ska vi kila iväg i kylan (minus 20 grader), måste handla lite tamponger,mjölk och frukt. Är sjukt sugen på något sött men jag ska fan hålla mig till helgen. Ikväll ska ja till gamla jobbet och hälsa på, E åker till pappa efter 17 så då far jag dit tills T slutar jobbet och hämtar mig. Ska jobba extra där på lördag kväll så det är bara att fara direkt till gården efter jag jobbat mitt dagpass på dollar. Lite extra pengar i kassan nu när man blivit husägare :) Till helgen blir det även att packa ner alla E´s saker så det är klart till onsdag. Åhhh, ska sätta upp julsakerna direkt vi flyttar in! T kommer bli tokig på mig...

Inga kommentarer: