onsdag 17 november 2010

Har vilat det jag kunnat, hatar att vara sjuk för det kryper liksom i kroppen på mig att bara ligga stilla. Har faktiskt dammsugit nu på kvällen då jag piggnade till efter en alvedon. Störde mig så mycket på dammråttorna och fågelfröna som fågelskrället sprättat. Men mestadels har jag bara legat i soffan med full mundering under täcket. Hinkat i mig några koppar te också, gott gott.

Snart kommer älsklingen hem. Han ska bara få i uppdrag först att fara och handla, för imorgon kommer lilla hjärtat hem och då ska kyl/frys vara fulla med mat, ska även försöka få han att köpa lite turkisk yogurt och bär eller fruktcocktail. DET ska ni veta är vår nya craving, mums!

Den här förbannade huvudvärken vill inte heller ge med sig :(

imorgon blir allt lättare för då kommer en liten solstråle hem. Längtar så det värker i mig!
I

1 kommentar:

Liisa sa...

Tack Sandra! :) Behövde få höra lite uppmuntrande ord...:) Kram, och krya på dig! / Liisa