onsdag 24 november 2010

Idag har det varit fullt ös på jobbet, jag är helt slut. T´s föräldrar hämtade gumman från dagis tidigare och när jag slutade halv åtta hämtade dom mig. Väl hemma så var det bara att ge henne lite kvällsfika och läsa godnattsaga, hon somnade nästan i famnen på mig under tiden vi läste. Mysigt.

Nu ska jag hoppa i duschen, ska bara se klart arga snickaren. Ojoj, känner så igen hur det kan gå....

Sen kommer min älskling hem, saknar honom om dagarna. Det blir så länge vi är i från varandra då han slutar så sent om kvällarna. Men han är duktig på att ge mig tid när han slutat istället. Det är en härlig känsla! Imorgon är jag ledig, fast vi har Pmöte på morgonen, E åker till pappa och på kvällen ska jag till mitt gamla jobb på gården och hälsa på och prata lite med chefen.

Inga kommentarer: