måndag 22 november 2010

Idag har jag hunnit med att hänga med Hanna på stan, uppdraget var att hitta byxor till Hanna och en nyårsklänning till mig. Check! Dock köpte jag den inte men la undan den till imorgon. Den är super söt på, inte för fin men inte för tråkig heller. Med lite snygga accessoarer blir den super najs.

Måste dock fundera, hatar det här med att gå på fester med folk man inte känner. Man vet aldrig riktigt hur man ska klä sig, man vill ju inte vara FÖR finklädd heller...

Iaf, tanken var att vi skulle vidare till Hanna så barnen fick leka tillsammans och vi kunde sällskapa också. Men just innan T skulle komma in med gumman till stan så sa han att hon varit superlös i magen och bajsat jätte mycket. Ja direkt så misstänkte vi magsjuka och vi avbokade dejten med detsamma. Bara att åka hem och sitta här och uggla då, på en timme som jag varit hemma har hon hunnit med två omgångar till. Kul kul..hoppas bara det är något övergående och inte magsjuka...

Nu sover hon iaf, efter många om och men. Jag dricker kaffe och kollar julsaker på nätet. Ska betala en pippikjol jag vunnit på tradera till E som hon ska få i julklapp.

Inga kommentarer: