tisdag 23 november 2010

Känner hur det kryper i kroppen på mig nu när jag varit hemma en vecka. Ska på ett sätt bli skönt att komma hemifrån imorgon då jag ska tillbaka till jobbet. Har stängningen imorgon så T´s mamma och pappa ska hämta E från dagis tidigare.
Har just lagt gumman, om än för tidigt men hon måste hinna sova en stund innan vi ska på banken kl 14. Sen ska vi promenera till mammas grav och sätta ljus.

Såg verkligen fram emot den här julen men alltid är det något som skall förstöra. Blir så ledsen.
Ingen annan kan göra mig så arg och frustrerad.

3 kommentarer:

Liisa sa...

Nää, vad är det nu som har hänt? :(

Liisa sa...

Men vadå, taskigt! Var hon inte hos honom förra året? :(

sandra sa...

Liisa: ja, då jobbade jag hela julen också för att ja inte hade råd att tacka nej till jobb alls. men det blir iaf så att hon är hos oss i jul, fast jag hade gärna sett att hon fått fira även med dom. men men...