måndag 15 november 2010

packa packa

NU har vi bestämt oss för tapeterna som ska vara i hallen och vardagsrummet. Den vi först skulle ha i vardagsrummet får byta plats till hallen och i vardagsrummet har vi valt en med svart medaljong mönster på en silver metallic-aktig bas typ....eftersom resten av väggarna ska bli vita så blir det nog fint med en som bryter av med lite mönster. Kommer bli lite lyxigare känsla därinne. Idag var jag och inhandlade lite julpyntsgrejjer, blev några pumlor till granen. I år ska vi nämligen ha en riktig gran! Kommer blir så fint så fint, vi ska även fira julen i huset så våra familjer får komma till oss istället. Kommer nog bli riktigt mysigt. Emmy kommer svämma över av klappar tror jag....

Nu håller jag på att packa och städa ur skåp, mindre kul. Därför tog jag mig en liten paus.

Saknar min lilla skrutt. Vill bara ringa och få höra hennes röst, längtar tills jag kan göra det utan att hon blir förvirrad och ledsen...

nä, nu ska jag packa vidare....

Inga kommentarer: