tisdag 2 november 2010

Sitter och målar naglarna, kom hem från stan idag med två nya nagellack. Oops! Tur att jag bara köper de billigaste än så länge. Idag blev det ett med färgen " Jadegrönt" och ett rosalilaaktigt samt ett topp lack. Efter jobbet for jag alltså in på stan och mötte älsklingen som bjöd mig på middag (på hans lunch kl 17), köpte även med mig tre par tights till gumman. Hon har verkligen brist på nederdelar och tights är typ det enda man får på henne. Hon vill INTE ha tjockbyxor som hon kallar det (jeans och mjukisar).

Imorgon kommer hon hem efter jag slutat jobbet kl 20.00, då slipper hon kliva upp så jäkla tidigt när M börjar jobba på torsdag. Vi har en date inplanerad med Helena och Arild, längtar! Kännt sånt sug efter att få köpa inrednings saker, var såååå nära idag att handla lite jul grejer på stan med la band på mig....

Inga kommentarer: