måndag 1 november 2010

Längtar!

Längtar TOK mycket efter min lilla tjej! Dock kommer jag jobba mycket under veckan som hon är hos oss. Bytt lite pass för att hjälpa kollegorna därför blev det att att jag jobbar även denna helg när hon kommer, hon ska få vara med T´s föräldrar lördag och söndag några timmar då både jag och T ska jobba. De kommer iaf ha kul ihop, det är jag säker på. På torsdag ska vi umgås lite med Helena och Arild. Länge sen sist!

Inatt kokade älsklingen hjortron sylt medans jag sov, jag somnade till filmen vi skulle se och han såg klart den och samtidigt kokade han sylten. Fina fina älskling. I morse tog vi oss en promenad innan jobbet, riktigt skönt och uppfriskande! Ikväll borde jag egentligen diska undan, men det får vänta till imorgon efter jobbet istället. Nu ska jag slappa och vänta hem T som slutar 21.

Nu är det exakt 4 veckor kvar till flytt!

1 kommentar:

Helena sa...

Å så gott med hjortronsylt!

Ses på torsdag!

/ Helena