måndag 8 november 2010

Spännande

Varje gång vi får hem gumman så funderar vi över vad hon kommit på för tokerier den här gången och vilket humör hon är på. De här dagarna hon varit har varit alldeles underbara, hon har varit på så bra humör mest hela tiden och knappt nå trotsig. Härligt! I helgen hann vi med massor av trevligheter, på fredag så åt vi middag hos syster, vi spelade spel och drack lite vin. Emmy sov i deras säng och vi traskade hem mitt i natten med henne sovandes i vagnen vid fyra på morgonen! Upp kl halv åtta och sedan iväg och jobba, under tiden var E hos T´s föräldrar eftersom även han jobbade. På kvällen åkte jag in till stan och mötte upp Hanna för middagsdejt på All Star, mycket trevligt! Måste göras om fler ggr och kanske vi då stannar kvar och dansar lite och inte åker hem så tidigt som vi gjorde, redan kl 22 drog vi oss hemåt. Söndagen bjöd på jobb och E var än en gång och lekte hos T´s föräldrar, sedan blev vi bjudna på middag där och stannade hela kvällen tills det närmade sig läggdags för lilla damen. Nu är det måndag och även idag har det varit jobb och dagis på schemat, imorgon ser det likadant ut men E blir hämtad på dagis av T´s föräldrar. Dom är verkligen super fina och hjälpsamma! Då slipper hon vara så länge, annars hade vi inte varit hemma förräns vid 20.30....

Nu ska vi tappa upp badet till gumman innan hon ska sov. Ikväll ska jag och älskling se film, Becks nya blir det. Levande begravd tror jag det är. Synd bara att jag redan är toktrött och det är typ tre timmar kvar tills han är hemma :( Har köpt ramar idag till Emmys dagisfoton. Ska fixa lite med de senare hade jag tänkt. Kanske håller mig vaken tills T kommer hem då.

Inga kommentarer: