lördag 27 november 2010

Vilken dag! Tokmycket folk har det varit idag, jag blev alldeles snurrig i huvudet av allt folk som slet i en så fort man försökte göra något vettigt ute på golvet. Har ont i ryggen och axlarna av allt kassa sittande och inte lär det blir bättre efter helgen då jag jobbar imorgon och söndag också. Kommer vara galet med folk som ska julhandla i helgen. Imorgon blir det ett dubbelpass, känner mig väl sådär lagomt laddad men nu har jag tackat ja och bara att tuta och köra på det. Ska försöka få kidsen att ta det lugnt imorgonkväll, ska ta med nån film vi kan se och så.

Medans hjärtat är och spelar poker så har jag hunnit med att hälsa på Anton och Matte på gamla jobbet, trevligt att snackas vid och vi hann planera att dra ihop en festkväll. For på affären och handlade en tidning och hårgfärg och nu ska jag strax krypa ner i sängen och läsa lite. Först äta en kvällsmacka och sen borsta gaddarna. Godnatt!

Inga kommentarer: