måndag 29 november 2010

Hade helt glömt bort att jag skulle jobba idag så i lugnan ro steg vi upp och gjorde oss i ordning för dagen som skulle bestå av flyttpackning. Jo tjena, kvart över 10 ringer de från jobbet och frågar vart jag är. Jaha, bara att slänga sig i bilen och fara till jobbet då. En sjukt tung dag med huvudvärk hela dagen och äckliga piss kunder. Ja fyfan vad jag kan hata dessa otrevliga odrägliga människor. VARFÖR kan vissa inte bete sig och vara trevliga???!!

Jaja, imorrn är det jobb 8-16 och efter det ska jag hem och packa ytterligare. E´s rum är i princip färdigpackat nu. På onsdag ska pappa hjälpa mig med flytten på kvällen då T jobbar till sent. Under dagen kommer jag vara i huset och packa upp de grejer vi kör dit på förmiddagen när vi fått nycklarna. TVÅ DAGAR KVAR!

Nu är det sängen och något avsnitt av Weeds innan vi somnar. Tjohej!

Inga kommentarer: