lördag 25 december 2010

Julen var kanon! Först firade vi hos T´s föräldrar och hans syster. Efter kalle gick jag och E hem till oss för att invänta delar av min familj, T anslöt sig till oss lite senare samtidigt som hans pappa kom med och tomtade för oss. Emmy var lite skeptisk, masken han hade var hemsk! men hon var ändå väldigt söt och trevlig mot honom, hon sa " hej snälla tomten" och hjälpte honom in till vardagsrummet och gav honom tillomed två kramar, och sa "tack snälla tomten" när hon fick en julklapp :) Dock har hon genomskådat det här med tomten, sen när vi pratade om att visst var det kul att tomten kom så sa hon att det var inte tomten, det var ju Svenne (T´s pappa) som pratade. Inte dum hon inte! Iaf blev det massor av klappar till gumman, jag fick mig ett rosa underställ, underkläder, smyckesträd och presentkort på Ikea. Idag åkte gumman till pappa och ska vara där till antingen nyårsdagen eller söndagen. Tomt och tyst. Ikväll ska vi ut på varsitt håll men kanske möts upp under kvällen, ska bli riktigt kul. Var länge sen jag var ut ju! Så nu ska jag bege mig mot syster Mia där vi ska vara ett gäng som sedan drar vidare på nya klubben på teatern. Najs! Har just kastat i mig lite käk, duschat och raffsat ihop alla grejer. Puh. Ses i vimlet!

Inga kommentarer: