söndag 26 december 2010

Kvällen var trevlig igår, började hos syster med tjej förfest och sedan åkte vi till stan på en annan fest innan utgång. Klubben var en riktig estet samling, inte riktigt min smak Dålig musik och ingen man kände där. Men det roliga var att vi ändå höll ihop allesammans under kvällen, min älskling kom och mötte upp oss där också. Sedan var det fyllekäk på max, en evighet sedan man gjorde det efter krogen. Och jag blev irriterad på en viss människa som jag tror att jag alltid kommer få dras med i framtiden...suck...

T´s kompis sällskapade med oss hem och sov i vår soffa, vi vaknade och beställde mat. Slängde mig i badet, kröp ner i soffan med täcket och sov bredvid grabbarna som kollade fotboll och hockey. Sen drog dom iväg och spela lite tvspel så nu är jag ensam, gissar att det blir en sen kväll för honey. Jag ska sova tidigt för jag ska jobba imorgon.

Inga kommentarer: