tisdag 25 januari 2011

Åh så skönt de var att låta gumman vara på dagis några timmar. Man kan ju bli lite små knäpp av att bara gå hemma nära inpå varandra hela dagarna, så imorgon får hon vara igen mellan 10 -15 som 15 timmars barnen men vara ledig på torsdag för då åker hon till pappa och jag hinner mysa med henne under dagen. Under tiden E var på dagis så shoppade jag lite, en pyjamas till E, tvådelad hello kitty historia, en bok till mig (Bitterfittan), en brun kofta och ett brunt skärp som man lindar två varv runt midjan. De två från Lindex för hundra kronor totalt! Snacka om fynd!

Imorgon lär det bli en till vända på stan, ska försöka hålla mig från att shoppa dock. Ska försöka se ut lite grejer till hemmet som vi ska inhandla. I väntan på den perfekta sängen ska vi försöka hitta nån billig sängram. Kollade på blocket igår och mejlade en om en vit malm säng med tillhörande sängbord, inte fått svar än men hoppas! Sovrummet är så tråkigt som det är nu alltså...

Strax kommer T hem och ska fixa middagen, lyx! Jag tvättar kläder och ska renbädda sängen. Täckena har jag hängt ut i kylan i hopp om att ta död på lite kvalster....

Inga kommentarer: