onsdag 26 januari 2011

Godmorgon. Har precis bryggt en kanna kaffe, behövs efter nattsudderi, men jag får egentligen skylla mig själv. Gumman slog upp sina blå prick kl 6, precis då T gick ut genom dörren. Skällde lite på honom igår när han klev upp tidigt och levde om så hon vaknade tidigare än hon behövt, varför har killar så svårt att vara tysta på morgonen??? Men vi somnade rätt sent igår, vi såg på ett avsnitt av californication och något avsnitt av Halv åtta hos mig i sängen.

Gumman äter frukost framför barnprogrammen, lugnast så. Jag har så dåligt morgon humör så jag orkar inte med massa tjaffs och strul vid matbordet men får hon äta frukosten framför tvn så gör hon det i lugn och ro och är inte så om sig och kring sig hela tiden.

Min nacke värker så fruktansvärt, igår och idag har jag vaknat upp med ilande smärta så fort jag rört mig. Den sträcker sig neråt i skuldran och ut i axeln. Kanske är det sängen eller kudden som är felet eller så har jag något som skulle behövas knäckas till....får se om det går över, har haft de tidigare fast på andra sidan....

På söndag har vi bestämt att vi ska till Ikea, har presentkort där som vi fick i julklapp. Har en lång inhandlingslista, får se vad som finns kvar och vad som vi bestämmer oss för får följa med hem! Wiee!

Inga kommentarer: