måndag 10 januari 2011

Älskade unge

Haha, kom att tänka på en rolig grej som hände innan jul. Jag och E var på stan och väntade på bussen utanför Lindex i smedjan, just vid ingången har dom ett bord med trosor och bh:ar och en skyltdocka sittandes i ett raffset med brunt långt hår. Emmy springer fram till dockan och skriker "Min mamma!" och samtidigt stryker henne på benen, armarna och upprepar hela tiden "Min mamma" och kramar dockan. Folk skrattar,pekar och utbrister "Nämen så sött", haha jag tyckte det var rätt kul. Dockan var snygg och såklart liknade hon ju mig lite grann med det långa håret och den heta kroppen (!) haha!

I butiken här för någon dag sen så stod hon bakom mig medans jag kollade på kläder och klappade mig på rumpan och sa " jag tycker om den", vad tycker du om frågade jag " rumpan, jag tycker om den så jätte mycket" och så kramade hon om mig. Gullunge!

Hon är så himlans go! Man får kramar och pussar HELA tiden och hon berättar ofta för en att hon tycker om en Sååååå jätte jätte mycket!

Inga kommentarer: