måndag 10 januari 2011

Ser Top model, gumman ligger i sin säng och lyssnar på lotta på bråkmakargatan. Nyss ropade hon på mig och frågade:

E; "Mamma, vart bor Lotta"
Jag; På bråkmakargatan
E; Var bor hennes mamma?
Jag; Hon bor med Lotta i samma hus på bråkmakargatan
E; Vad jobbar hennes mamma med?
Jag; Jag vet inte.
E; Hon är bara Lottas mamma.

Ja, så bara är det ju faktiskt inte. Sötunge!

E har varit hos T´s föräldrar under eftermiddagen. De kom med spark hem och E såg överlycklig ut. Hon hade tydligen pratat om att hon skulle få fara till dom under hela dagen på dagis. Det värmer i hjärtat! Imorgon kväll ska de komma förbi en sväng så det blir att kanske slänga ihop något gott att bjuda på för en gångs skull.

Nu ska jag skriva om mitt CV så jag kan fara och lämna det på några ställen till veckan kanske. Usch.

Inga kommentarer: