torsdag 13 januari 2011

Efter att ha träffat mina fina vänner så känner jag mig som världens lyckligaste (förutom att lilla gumman nu åkt till pappa....) vi fick såna fina inflyttningspresenter så jag kunde inte hålla tårarna borta. Blir glad bara av att titta på den fina tavlan med alla fina ord på som ska få pryda våran vägg och det kommer garanterat lagas en och annan middag från recepten i kokboken "Halv åtta hos mig" som vi också fick.

Nu är det nedräkning till älsklingens hemkomst. En spännande tid framför oss med nytt jobb, nya rutiner och vardagslivet efter julhelgerna. Snart fyller lillan tre år, TRE år!!?? Ja vad ska man säga, tiden springer verkligen iväg. Nu är det mycket som finns på "att göra" listan, inte bara praktiska saker i hemmet utan såna där nödvändiga ont saker som att ta det där förbannade körkortet som ALLA tjatar om. Suck. Jag ska nog allt visa er, innan hösten kommer ska jag ha det! Om vi får bilen såld och som vi hoppas på lite pengar plus på affären då vi köpte den billigt så ska vi lägga dom pengarna direkt på kortet. Great!

Imorgon jobbar jag och sen är det hem och mysa med älsklingen. Igår kväll var det som jag verkligen kände av att jag längtade fruktansvärt efter honom. Galet hur man kan känna så efter bara någon dag. ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ska ta tag i gästrummet som nu blir T´s kontor också. Överaska honom lite med att ställa i ordning med kontors saker :)

1 kommentar:

ElinC sa...

strunta i att må dåligt av allas kommentarer om körkortet. ta tag i det när DU är motiverad- inte alla andra. du sparar nog pengar på det :)