söndag 16 januari 2011

Vilken underbar känsla att få hem älsklingen efter 5 dagar borta från varandra. Bluää, inge fler såna konferanser tack. Passar på att blogga lite medans T åkte och lämnade xboxen för reparation, kanske vi kan spela lite spel ikväll efter SOLSIDAN som ju börjar om idag. Kvällen räddad! Idag har vi annars sovit till nio, åt en god frulle och åkte sedan iväg och firade Elin som fyller år idag. Lite tårta, bulla och surr. Sedan iväg och handla och hem igen. Slapp i soffan fram tills nu, middagen är i ugnen och sen är det fotboll. Älsklingens lag Manchester United spelar ikväll, MÅSTE ju ses.... fatta, han har tatuerat in "loggan" på armen?! Shit alltså...

Igår var sista schemalagda dagen på jobbet för tre månader fram, sen i april får jag börja om på vikariatet igen fram till hösten. Men sen då, vad ska jag hitta på? Vet varken ut eller in, inget som finns här att plugga lockar mig och de jag KAN och VILL läsa på distans kostar istället massa pengar och är inte studiemedelsberättigat utan då måste jag ju jobba samtidigt för att vi ska få det att gå runt, hur fan ska man hinna med det och ett liv...?

Jaja, nu ska jag sluta grubbla, har iaf fått extra pass redan i veckan. Får ta dagen som den kommer ett tag framöver igen...

Inga kommentarer: