torsdag 27 januari 2011

Har hunnit vara ute med gumman en stund innan hon blev alldeles för trött och inget var bra längre. Vi hann bygga oss en snöfästning på gården, får se om den står kvar nästa gång hon kommer hem. Nu vilar hon i sin säng och när hon vaknar ska vi käka lunch och invänta moster Sessan. Jag har städat i köket, rensat i sopskåpet, torkat ur det och torkat alla köksluckor som alltid är fulla med märken efter små fingrarna. Mitt hår ser för jävligt ut, skulle behöva tvätta de men väntar till imorgon. Ska ju ändå bara hänga hemma idag och imorgon ska vi på kalasmiddag hos T´s syster. Sen blir det nog att åka hem och ha fredagsmys i soffan med en påse godis och film, ladda för helgens jobb helt enkelt. Ska dra på mig mina nya snygga jeans leggings och fräscha upp mig så gott de går med ett skatbo på huvudet. Se ya!

Inga kommentarer: