torsdag 27 januari 2011

Dagen gick i raketfart, usch. Gumman har varit lite konstigt idag, ville knappt äta något, gnällde över ont i magen (och överallt annars, typ knäna, benen fötterna, fingrarna) och orkade knappt leka alls. Det där med att ha ont överallt tror jag är nån fas hon är i, hon orkar inte gå för hon har sååååå ont i benen, eller orkar inte gå till sitt rum på övervåningen för hon är såååå trött. Ja det låter som en tonåring i huset. Men det var lite oroande att hon verkade ha problem med magen under dagen, fast nr två kunde hon iaf till slut göra och allt såg normalt ut (intressant va!?). Vet inte alls vad det flög i henne. Får väl vänta och se om M märkt nå knas med henne under sin vecka. Moster Sessan kom hit vid tre tiden, redan kl fyra kom M och hämtade gumman så vi hann inte umgås så länge tillsammans. Iaf så drog jag och syster till stan vid 17 tiden, jag skulle till Linda på Kärleksbutiken och hälsa på, hon firar 5 års jubileum. Shit va tiden gått fort! Innan jag åkte hem köpte jag mig en tidning som jag ska läsa innan jag somnar, senaste Mama tidningen blev det.

Imorgon kommer älsklingen hem och jag längtar! Blir en hemmakväll har vi bestämt, han skippar pokern så vi hinner ses något i helgen. Naaw! :)

Nu blir det att krypa ner under täcket, ska in på stan en sväng och handla present. Har dock inte bestämt om jag åker in på förmiddagen eller strax innan vi ska iväg på middagen. Beror på vädret, kanske blir en långpromenad om det är fint och soligt!

Inga kommentarer: