måndag 31 januari 2011

Härliga måndag. Idag ska jag och träna med Elin, blir dock bara lite motion för min del idag och ett tag framöver tills min onda nacke/axel blir bättre. I helgen har jag jobbat två pass på Leos lekland, ja ni läste rätt, ett tredje extra jobb men det är svårt att tacka nej när det kommer mitt framför näsan på en fast jag känner stressen i mig när jag tänker på allt pusslande. Men det gick kanonbra, kom in i det direkt. Servering, disken, kassan ja allt flöt på direkt, de sa till o med att det verkade inte alls vara första gången jag jobbade där, att jag snappade upp allt så jäkla snabbt. Kul!

Igår byggde vi ihop garderoben som vi ska ha i hall gången, stor är den MEN trots det får jag ju knappt plats med mina grejer eftersom min käre sambo har så förbannad mycket kläder. Så jag får köpa mig en egen mindre modell av denna modell och ställa bredvid. Pax heter den från Ikea så de finns ju mycket roliga tillbehör att sätta in, såna där smyckes lådor, avdelningslådor för underkäderna osv. Men nu ser det ut som fan här hemma, kläder och grejer överallt som skall slängas och sparas. En stor garderob som inte ska vara kvar så om någon behöver en så kan ni få hämta den gratis!

Ser på Magnus Hedman på Efter tio. Tragisk människa, har svårt att tro på honom. Känns som att allt han säger bara är ett spel för galleriet, inget han verkligen menar. Nu ska jag fixa något att käka och sen hänga tvätt.

Inga kommentarer: