tisdag 11 januari 2011

Längtar efter T. Pratade i telefonen igår, dock är det dyrt att ringas mellan Danmark och Sverige så det blev inte så långt samtal. Jag är en sån mes, låg och sniffade på hans kudde när jag skulle somna. Den doftar av parfymen han alltid hade när vi började dejta och jag kommer ihåg hur jag älskade att jag alltid doftade som honom när vi hade träffats. Åhhh. Tänk vad minnen kan påverka en och få en alldeles sentimental. Längtan till sommaren är enorm. Bara tanken på att vi när vi ska cykla till lövskär och sätta oss i hamnen och titta på båtarna eller till hertsöträsk och grilla någon kväll och fiska lite, alla kvällarna på altanen med ett glas vin eller en öl i handen och någon god mat i kvällssolen och Emmy som springer runt och leker på gården. LÄNGTAR!

Ikväll har jag och gumman haft det jättemysigt, skrattat och myst massor. Hon var jätte trött för när vi låg i sängen och läste höll hon på att somna gång på gång och när jag gått ut därifrån var det alldeles tyst direkt. Hoppas på lite sovmorgon imorgon då vi är lediga :)

Inga kommentarer: