tisdag 11 januari 2011

Någon fler än jag som stillar sitt köp begär genom att klicka in saker i shoppingbagen men aldrig komma till kassan för man beslutar sig för att inte köpa något alls. Har just suttit och slagit iväg ca 2 timmar på att göra just det och sedan snåla ihop och köpa ingenting.Typiskt. Galet trött, väntar på samtal från älsklingen så jag vill inte somna för då blir jag ju pigg när jag pratar med honom och kan garanterat inte somna om sen istället.

Undrar vad man ska hitta på imorgon...skulle vilja åka in på stan och kolla efter något fint till mig själv. Idag köpte jag ju dock tre baströjor i olika färger, borde egentligen kolla på byxor men har såååå svårt att hitta jeans / leggings som sitter bra på mig så det blir mest toppar jag inhandlar...

Kanske något fint att överaska älsklingen med till helgen när han kommer hem...hmm...får se va jag hittar på....

Inga kommentarer: