tisdag 18 januari 2011

Löprunda nummer två avklarad! Den här gången sprang jag 20 min varav två gångpauser á 1 min max vardera. Höll på att spy när jag kom in. Fy fan. Men den känslan övergår snabbt till en riktig kick. Fan så sjukt, trodde aldrig aldrig att JAG skulle vara ute och springa. Har inga höga krav typ att springa varje dag men iaf 2-3 ggr per vecka ska jag hinna med, det är inte mycket begärt.

Ser på TLC kanalen där de ska födas barn. Grym upplevelse!

Efter mötet på AF idag så gick jag en sväng på stan, omotiverat strosade jag omkring innan jag tog bussen hem och påbörjade middagen för nu minsann får vi äta middag ihop i vanlig middagstid. Tänk att så lite kan betyda så mycket :) Till helgen är vi lediga tillsammans och det ska bli så mysigt då gumman är hemma också. Får se hur hon mår, om hon har fortsatt diarré då eller om de gett med sig. Förhoppningsvis kan vi hitta på något, kanske åka och hälsa på någon. Har planer på att fara och bada, inte varit sen hon var pytteliten ju. Skäms för tusan!

2 kommentarer:

Elin sa...

härligt med joggandet :) det är skönt när man ser snabb progression :)

sandra sa...

Elin; ja verkligen! Det blir absolut fler rundor, verkligen bra löprundor att tillgå här ute :)