tisdag 18 januari 2011

Nu har vi ställt i ordning uppe i T´s arbetsrum så alla viktiga personliga papper samt alla hans jobbgrejer finns där och inte överallt i huset. Skönt! Bara massa pärmar, lådor och sånt som fattas så man får lite bättre överblick.

Jag är sjukt sugen på att testa en ansiktsbehandling efter att jag läst på om alla olika som finns, någon slags AHA syre behandling skulle nog passa mig efter det jag läst på om. Vill jämna till huden efter små ärr som uppkommit av pillande och klämmande. Nu har jag ju inte SÅ mycket synliga ärr men jag använder ju gärna foundation varje dag för att jämna till, visst mycket kan ju vara en fix idé hos mig också men någon behandling skulle inte skada att göra faktiskt.

Måste försöka komma i säng i tid idag, igår blev klockan närmare tre förrän vi tillslut somnade.

Inga kommentarer: