onsdag 12 januari 2011

Nätterna här hemma har varit små kaotiska fram till i söndags natt då jag kom på den fin fina idén att låta "lotta på bråkmakargatan" gå på repeat hela natten så när gumman vaknat så har hon inte kännt sig ensam och kunnat somna om själv och inte behövt komma ner till oss som hon fått göra tidigare, då har det blivit att jag sprungit upp säkert 3-4 ggr per natt och fått henne att somna om men till slut så orkade jag inte mer och började ta ner henne till sängen våran när jag försökt en gång men inte lyckats lägga henne igen. Men nu så har det vänt, hon sover hela natten i sin säng igen och jag får den sömn jag behöver och alla är glada :)

Inatt drömde jag en så fin dröm! Kan ha blivit lite inspirerad av Oprah avsnitttet jag såg med alla bröllops klänningar <3

Två dagar kvar och sen får jag krama på älsklingen igen!

Inga kommentarer: