torsdag 24 februari 2011

Blev ett dag pass idag, hade att välja på stängning på macken eller dagpass på dollar. Självklart jobbar jag hellre dag ju! Så ni kan gissa hur det gick med träningen idag...jo, dåligt! Men imorgon är det stängning på macken så jag hinner fara och träna innan det, imorgon finns det INGET som kan hindra mig. Lämnade gumman på dagis i morse, var otroligt skönt att hon var så glad och positiv över att få åka till dagis och att hon skulle hämtas av pappa. Hade hon varit ledsen och sagt att hon ville stanna hemma så hade det känts mer i hjärtat. Vi har haft en superhärlig vecka tillsammans

I helgen är det planerat för middag, spel och kanske utgång på lördag kväll. Blir supertrevligt! Behöver verkligen hitta på något, länge sen sist nu. Planerar för min tjejkväll som jag ska ha i mars, hoppas bara tjejerna lyckas få ledigt från hemmen då! I mars händer det mycket känns det som, älskling fyller 30 den 20:e och så ska vi på 40 års fest den 12:e. Blir en festlig månad! :)

Nu har T åkt till en kompis och ska se hockeyn. Jag stannade hemma, skönt med lite ensamtid ibland också. Sen ska vi tappa upp ett bad och kanske se en film innan sängdags. Jag får sovmorgon imorgon, skönt! :) Han har hunnit sätta upp den andra spotlighten som vi köpte på ikea, den fick ta plats i trappen på väggen. Nu vill vi bara måla om där ännu mer...suck...för tillfället är väggen där tapetserad med någon lila tapet. Inte snyggt.

Inga kommentarer: