tisdag 22 februari 2011

Dagen gick snabbt på jobbet idag. Skönt! Ledig imorgon, ska och träna efter jag lämnat gumman på dagis. MÅSTE och träna, känner mig som i en dimma just nu både fysiskt och psykiskt. Fast jag egentligen borde vara väldigt glad och nöjd med tillvaron, det är jag väl också men det som tynger mig mest är jobbsituationen och det gör ju att så mycket annat blir lidande också. Tyvärr.

Just nu sitter jag med älsklingen mittemot mig som har sin jobbdator som han pillar på, vi dricker te och äter apelsiner och pratar lite då och då med varandra om inredning. Kollar på vinylgolv till resterande del av nedervåningen. Finns mycket kul att välja på! Mysigt att göra något tillsammans fast ändå inte tillsammans :)

vi ska strax bädda ner oss och se ett avsnitt av halv åtta hos mig. Lyckades förresten tjata till mig ett pass på dollar på lördag, great! :)

Inga kommentarer: