måndag 28 februari 2011

Helgen har bjudit på jobb och trevligt sällskap av syster med sambo på lördagskvällen. Vi åt sushi, drack vin (Jag drack...) och blev lite rund under fötterna. Men trevligt var det! Söndagen var mindre kul, klev upp och for till macken och jobbade några timmar. Kändes som att jag sprungit in i en vägg, helt väck. Som tur var var det lite folk! Hämtmat och slapp i soffan resten av dagen/kvällen. Upp idag och jobba på macken igen, när jag slutade 17.30 åkte jag och älsklingen och bastade. Kom hem och T fixade ihop en omelett. Mums! Nu laddar vi inför big brother. Jag är fast! Erkänner!

Imorgon är det en ledig dag, ÄNTLIGEN! Jobbat 7 dagar i rad nu. Jag ska till gymmet på morgonen och sen möta upp Elin och käka lunch och på eftermiddagen kommer lillasyster. Ska hjälpa henne med lite läxor.

Längtar efter lillhjärtat. Buuhuu!

Inga kommentarer: