fredag 25 februari 2011

Fick veta att det blir jobb söndag också, dock bara tre timmar men bättre än inget alls. Har nyligt kommit in från en 50 min lång promenad i snöovädret, det piskade snö i ansiktet på mig. Tur jag hade sällskap i luren av syster Lisa. Älskade fina storasyster! Jag har sån tur med mina fina systrar <3

Ska och hämta hem en crosstrainer i dagarna också :) Kanon att ha hemma de dagar då jag verkligen inte orkar dra mig till gymmet eller de dagar då jag inte hinner för att jag jobbat och har gumman hemma. Vill inte gärna åka iväg när hon väl är hos oss ju. Har ju nu under veckan inte hunnit träna då jag jobbat varje dag och förra helgen var det ju kalas hela helgen typ och veckan innan det hann jag bara med ett pass på gymmet och sen var det fullt upp med jobb.

Hur hittar ni tid och ork att träna flera ggr i veckan människor, ge mig råd!!!

Ska strax hoppa in i duschen, efter att jag ätit min muslitallrik.

Inga kommentarer: