tisdag 8 februari 2011

Hemkommen från gymmet. Idag blev det löpning 30 min och styrke resten. Körde igång överkropp nu efter mitt axel problem, det gick bra. Hoppas bara det inte kommer tillbaka pga detta nu. Mina armar känns som spagetti! Ska hoppa in i duschen och göra mig iordning för att fara och hämta gumman från dagis kl 15. Ett jäkla åkande fram och tillbaka med buss, blir tokig. Bara idag kostar det mig 60 spänn för att åka och lämna, gå och träna, åka hem och duscha och fixa och sen tillbaka och hämta henne igen. Övergången hinner jag bara utnyttja en gång. Suck. Borde fylla på busskortet, jag vet men jag ska byta kort har jag tänkt. Måste bara komma på vilket som passar bäst.

Nu är det hopp i duschen och sen iväg igen. Ska hinna städa lite innan svärisarna kommer förbi sen. Måste komma på vad vi ska laga för middag idag jag och gumman...

Inga kommentarer: