tisdag 8 februari 2011

Ser på "Charlie och Lola" tillsammans med gumman. Ett av E´s favorit barnprogram på mornarna. Annars är det djungeldjuret Hugo och den lilla sjöjungfrun som regerar här hemma för stunden. Hennes Pippi period har övergått till ett mer hälsosamt sätt, haha. Nu måste inte allt handla om pippi. Älsklingen har dundrat iväg till Kiruna för dagen och natten, kommer väl hem imorgon eftermiddag/kväll och packar om för sin utbildningsresa till Sthlm. Haha, HAN påminde mig om alla hjärtans dag på måndag, som att han förväntar sig något romantiskt. Förväntningarna är stora, undrar vad vi ska hitta på! Älskar ju romantik fast man kanske inte får skenet av det direkt, men jag kan vara ganska så romantisk av mig också. Eller, mer vardagsromantisk är jag nog. Skriva små lappar lämnade i fickan typ och gulliga sms eller bara ringa och säga Jag älskar dig.

Nu ska jag äta frukosten och packa träningsväskan. Vid nio tiden drar vi oss mot stan, dagis och gym står på schemat idag. Sen ska svärföräldrarna komma på fika, trevligt!

Inga kommentarer: