fredag 25 februari 2011

Idag fick jag sovmorgon, inte alltid negativt att jobba kväll med andra ord. Har drömt konstiga drömmar inatt, undrar vad det är som gör att man drömmer om vissa personer. Det är ju inte som att jag går omkring och tänker på personen hela tiden. Läskig dröm.

Idag är det inte kallt, eller ja -8 står det på termometern men det blåser och snöar ute så det kanske är -10 ungefär. Inte så kallt om man jämför med tidigare dagar då vid krupit neråt 30 sträcket. Huuu! Imorgon är det lördag och vi ska ha parmiddag. Kommer bli supertrevligt och med all säkerhet en sen kväll! På dagen ska jag jobba och kanske söndag också. Får se hur formen är då*host host*

Fick sms av M, han och Emmy ska till frisören och toppa henne. Skulle få en bild sen. Naaaw! Hon har sagt förr att hon vill gå till frissan och klippa sig, söt ungen!
Efter treårsdagen så blev hon som förbytt, hon har varit i en period av trots i det mesta situationer men när hon kom hem så var hon en helt annan tjej. Glad, mysig, klarade av att ta ett nej utan att få ett utbrott, lekte super bra själv och var inte upp i ansiktet på mig hela tiden och krävde konstant underhållning. Vad hände?

Jaja, nu ska ja klä mig lite och sen sortera lite bland räkningarna. Mindre kul göra...

Inga kommentarer: