måndag 21 februari 2011

Idag har älskling åkt uppåt landet på kundmöten, så han for tidigt som attan. Innan sex var han iväg och kommer nog hem senare idag. Gumman har sovit som en prinsessa alla nätter och jag har varit utvilad varje morgon. Så skönt! Igår hade vi fikabesök av Helena, Tobias och Arild. Emmy fick en bok och lite pyssel grejjer så vi ska sätta oss ner och klippa, klistra och limma lite någon dag. Måste införskaffa lite papper också, allt målarpapper är slut. Efter besöket så åkte vi till T´s föräldrar där vi blev bjudna på älgstek och efterätt var bär, Emmy älskar bär så hon slukade dom snabbt! Sen var det snabbt hem för att hinna spika upp golvlister och sätta upp hatthyllan. Blev SÅ bra! Grymt snygg hall har vi nu om man får skryta ;P

Gumman leker för fullt med sin nya dockvagn och dockorna som hon byter kläder på hela tiden. Jag ska packa våra väskor, är inte sugen på träning idag känner jag men jag SKA dit. Om så bara för att springa lite, fast jag vet att när jag väl är där så kör jag lite styrke också. Så skönt att göra bort det på dagen när det inte är nå folk.

Inga kommentarer: