söndag 13 februari 2011

Medans grabbarna (?) fogar golvet så platsar jag mig i soffan med resterna av godiset. Suck, noll karaktär. Tur jag ska träna. Imorgon dock, ids inte idag. Hungrig som tusan så det är därför jag trycker i mig godis. Langar lite godis till dom i hallen emellanåt också, lite måste dom ju ha för att orka jobba. Kom hem med väggfärg och T ett par skor rikare. Suck, skor, kläder och snus är hans last. Köpte även två målarböcker till gumman, hon fyller ju år på tisdag! Måste bara komma på vad mer vi ska köpa...ska försöka hitta nå böcker och kanske nån leksak...

Ikväll är det solsidan! Hoppas på att det blir mildare ute så vi kan ta en promenad senare iaf. Imorgon vinkar jag av älsklingen som ska till sthlm på jobbmöte. På alla hjärtans dag! Ja, bra tajming...

Nu ropar de på mer godis. ska kolla hur det går för dom.

Inga kommentarer: