söndag 13 februari 2011

Söndag. Idag är det kallt, så kallt att vi inte tar oss iväg på den planerade utflykten. Istället kör vi på plan B, blir att åka runt och kolla möbler istället. Första stoppet blir Mio, jag älskar deras utbud! Igår medan jag var på jobbet så la älsk och svärfar klinkret i hallen. Snyggt, ikväll ska vi foga och spackla väggarna så jag kan måla imorgon. På onsdag ska jag följa med T till haparanda där han ska göra massa kundbesök så jag släpps av på IKEA och ska välja ut de vi ska ha med oss hem så kommer han och betalar när vi ska rulla hemåt, kan de bli bättre?! Jo, kanske sällskap...någon som vill följa med?? :)

Håll tummarna för mig, i veckan får jag veta om jag går vidare i nästa led på rekryteringen av ett jobb jag sökt. Gjorde tester på datorn i helgen så de ska utvärdera mina svar till veckan. NERVÖST!

Igår var jag på gymmet, igen. Sprang 40 min och var knappt trött men var tvungen att sluta springa då de stängde på gymmet. Dock köpte vi ett kilo godis och åt upp iaf halva påsen, suck...Blir en sväng på gymmet idag med tror jag om det hinns med.

Nu har bilen värmts upp och vi kan bege oss. Härlig söndag på er!

Inga kommentarer: