lördag 19 mars 2011

Utflykt

Idag blev det en liten utflykt ut till Jopikgården (ute i skärgården) där vi fikade våfflor och kaffe. När vi kom hem så myste vi på altanen i solen, gick på promenad och hittade en lekpark att klättra lite i och åkte bob i backarna på dagisgården en bit härifrån. Riktigt skön dag har vi haft! Sen kom T´s syster hit och hjälpte till att göra smörgåstårta, sen blev T bortbjuden på bastu så han for dit vid 18 tiden och ungefär då började jag och gumman göra kvällsrutierna med kvällsfika och saga sen var det godnatt för gumman ganska snabbt. Jag tog mig en dusch och gjort ansiktsmask, våran box fungerar inte så jag får nöja mig med att se marksända kanalerna så nu är det körslaget. T kommer hem vid 22 och då ska vi göra lite grönsaksdipp och så ska jag få massage, har fått sådär ont i nacken igen....

Se så mycket roligare det blir med bilder! :)

2 kommentarer:

Liisa sa...

Jättekul med så mycket bilder i bloggen! :) & hon är ju så söt!!

sandra sa...

Ska försöka skärpa mig med bilder! :) Ja hon drar alltid iväg värsta posen så fort en kamera kommer fram.