måndag 21 mars 2011

Igår firade vi älsklingen på hans 30 årsdag. Blev ett väldigt stillsamt firande med familjen. Precis som han önskade! Han fick pengar till helikopterlyftet de ska göra till fjälls i sommar samt lite pengar till att sätta i vår reskassa, av mig fick han en pipa. Ja en vanlig tobakspipa som han ska använda när han fiskar endast, han har pratat om det sen vi träffades och jag hittade någon speciellt variant som var aningens för dyr men väl värt det för jag vet att han kommer ha den i måååånga år framöver. Sen ska vi ju göra en resa också men den har vi inget datum på så vi lägger undan pengar till den tillsammans. Eftermiddagen spenderades i soffan hejjande på Luleå hockey som fixade matchen och vi satt på nålar från start till slut. Galet spännande! Emmy somnade dock i soffan bredvid oss i T´s systers famn vid 18 tiden. Hon sov inget på dagen så hon var aningens trött!

Jag och T slog på Sherlock holmes men så fort vi la oss ner så somnade vi ju, skräll...sen vaknade jag efter ett tiden och försökte få liv i T för att vi skulle lägga oss i sängen men det gick inte vidare bra så han kom in vid fem tide tror jag, han kommer ha gode ont i ryggen idag tror jag!

Idag är det BVC besök och tandläkar besök. Men jag vet inte tiderna, otroligt störande att jag tappat bort lappen jag skrev upp tiderna på...måste ringa direkt när de öppnar telefonkön, har en känsla av att BVC är tidigt, typ vid åtta tiden och tandläkaren vid 14-15 tiden....suck...

Inga kommentarer: