torsdag 17 mars 2011

idag gjorde vi morgon tidigt. Prick klockan sex vaknade gumman och ropade "Mamma, mamma? Kan du komma och hämta mig, jag är vaken nu" Haha, skrattade lite när jag hörde henne trots att klockan var så pass tidigt. Kilade upp och hämtade skrutt ungen som satt med världens flin i sängen redo med kudde och täcket under armen. Satte henne i soffan och gjorde frukost. Medans hon åt frukost läste jag tidningen och sedan mös vi ner oss under täcket och låg och kollade på barnprogrammen. Sen var det dags att väcka T och fixa frukost åt oss, gumman passade på att rita lite bredvid oss. Sen åkte han till jobbet och E sprang upp på övervåningen och började leka och där har hon varit nu i 30 min själv. Jag har passat på att sminka mig och klä mig, tänkte åka in lagomt till stan öppnar och gå på biblioteket. E längtar!

Inga kommentarer: