torsdag 17 mars 2011

Det blev fyra böcker lånade på bibblo idag. Två Alfons Åberg , pippi och lilla prinsessan. Sen hade vi frukt och kaffe stund på fiket bredvid. Mysigt! Sen promenerade vi till Hm där vi köpte lite nya trosor och sen gick vi till bussen. Medans vi väntade på bussen så somnade gumman och sov hela vägen hem och även en stund hemma i hallen. Jag fixade lunch, ris och köttbullar med brunsås. Efter lunchen kilade gumman upp på sitt rum och stängde in sig och där är hon fortfarande 45 min senare. Shit! Jag som tänkte att vi skulle kila ut på gården en sväng innan vi ska bege oss till tandläkaren men jag tror jag njuter av att hon faktiskt roar sig själv :) Passa på att koka lite kaffe kanske...

Idag ska vi laga ärtsoppa och plättar till middag. Torsdagstradition när gumman är hemma har det blivit! Mysigt tycker jag :)

Inga kommentarer: