fredag 25 mars 2011

Idag!

Igår hade vi hockeybesök, som vanligt. Och som vanligt blev det en rysande sista period och förlängning. Kul! det är verkligen hockey feber i stan, ALLA facebook statusar uppdateras efter varje mål med ett JAAAAAAA!!!!! Alla man träffar pratar om hockeyn.

Nu till något ännu roligare! Syster med sambo kommer upp idag från Lund över helgen bara för att vi ska få fira hennes 30 årsdag. Mysigt att få hem henne! Vi saknar dig varje dag syster! Bara känslan av hur vi hade det förut, ringde varandra sent på kvällen om man var ledsen eller liknande och bara ville ha någon att prata med eller ta en promenad med mitt i natten. Det var dig jag ringde då. Vi är otroligt olika fast ändå så lika. Älskade syster, 30 år. Fan va tiden går fort nu!

Idag blir det alltså en god middag, vin/öl och massa skratt kan jag tänka mig! Jag ska förbereda kvällens efterrätt. Cheesecake blir det idag, mmm! Imorgon kommer gumman hem över natten så dom hinner träffa henne också, älskar att se henne med sina mostrar! Hon skiner upp och älskar uppmärksamheten hon får.

Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren och städa toaletterna!

Inga kommentarer: