torsdag 10 mars 2011

Igår kväll var vi och spelade minigolf jag och älsklingen. Efter det tänkte vi ju gå på bio, han tyckte jag förtjänade någon aktivitet då jag bara suttit inne hela veckan. Men det går ju inge bra filmer, väntar på den nya Ritualen eller vad den nu heter. Vi åkte till hans föräldrar och fikade och snackade en stund, sen hem och bada badkar tillsammans. Vi låg tills vi var alldeles skrumpna och fyllde på karet säkert 3 ggr innan vi till slut gav upp. Man kan komma fram till mycket vettiga saker i badkaret :)

Nu ser jag på big brother live, hade egentligen tänkt åka in på stan för att kolla efter något festligt att ha på mig på lördag då vi ska på 40 års fest. men tror inte jag orkar, känner mig lätt illamående och febrig. Ska bli riktigt kul, massor av folk vi inte känner och några vi känner. Mycket blandat blir det! Vi är då båda taggade och ska slå klackarna i taket och på söndag ska vi må som vi förtjänar!

Nu ska jag laga till lite palt och äta framför tvn. T är i sthlm till imorgon så jag får äta själv!

Inga kommentarer: