måndag 21 mars 2011

Kalasbilder

Gumman och T gjorde tårtan tillsammans.


Efter en lång dag av firande och massa bus så somnade gumman i soffan bredvid T´s syster medan vi såg på hockeyn och hon tittade på pippi på sin mini dvd.


Missade tiden på BVC men fick en ny redan på onsdag. INTE GLÖMMA! Åkte in och lämnade gumman på dagis, de stora barnen skulle få gå till biblioteket och hon såg så förväntansfull och glad ut och vinkat glatt åt mig när jag gick. Det värmde i hjärtat. Jag kilade till waynes och tog en kaffe och läste tidningen innan min tid på tandläkaren närmade sig. Fick en ny tid för att laga ett litet hål. Suck. Måste bli bättre på att "flossa" med tandtråden och gurgla med munvattnet!

Nu ska jag packa lite tradera kläder som ska skickas iväg! Imorgon ska jag hämta ut E´s nya vårkläder. Tjoho!

Inga kommentarer: