onsdag 30 mars 2011

Problem

Blir tokig på alla problem. Det jag oroar mig mest för är att E´s problem med magen skulle vara någon reaktion på separationen. Låter kanske långsökt eftersom hon var så lite och inte kommer ihåg något från tiden som var innan, men allt hattande fram och tillbaka med olika rutiner osv kanske oroar henne. Vill inte att min lilla skrutt ska må dåligt. Nu misstänker dom att hon har urinvägsinfektion också på dagis, suck. Fast hon har kunnat kissa normalt hos pappa....varför allt detta tjorv....gah...

Idag kommer gumman hem iaf och det ska bli skönt, har dock ångest över veckan då jag jobbar 6 av 7 dagar hon är hos oss. Dessutom är T bortrest måndag till onsdag så jag får ha henne på dagis från 9 till 20 två dagar... får höra med T´s föräldrar om dom kan tänka sig att hämta henne tidigare. Får ont i magen av att tänka på de långa dagarna!

Inga kommentarer: