lördag 2 april 2011

Åh så skönt det var att jobba igår! Få göra något annat än bara vara hemma och städa, laga mat och sånt. När jag kom hem så sov E redan, mindre kul men jag vet ju att hon haft en supermysig eftermiddag/kväll med T. De hade vart och hyrt en film och dansat och sånt hemma. Idag är det jobb igen, försöker få T ur sängen så vi kan äta frukost innan jag börjar. Idag ska dom till Leos lekland med T´s föräldrar också. Synd att jag missar det men det kommer fler tillfällen!

Ikväll lär jag somna tidigt då E fick för sig att vakna vid 4 tiden och komma ner till sängen och gnälla om att hon var hungrig då hon tydligen inte velat äta kvällsfikat igår. Gaaah! så från 4 till 6 låg hon och vred och vände på sig och gnydde om frukost. Vägrar kliva upp innan 6 alltså!

Känner mig extremt sömnig och jag lär ju nästan somna i kassan första timmen som oftast är seg....

Inga kommentarer: