tisdag 5 april 2011

Ja då har det redan hunnit bli tisdag, dagarna flyger förbi när man jobbar det är ett som är säkert! Idag när jag slutade 16 så hämtade T mig och vi for tillsammans till dagis och hämtade gumman. Det var så superfint väder och varmt ute så vi stannade på gården, kokade kaffe och åt frukt på altanen som vi skottat fram och ställt ute möblerna på så vi kan sitta och fika i solen. Underbart!! E roade sig själv i två timmar med att åka nedför slänten rakt ner i en vattenpöl, när klockan närmade sig halv sju drog vi oss in för sen middag för mig och gumman och kvällsbestyr för tösen. T åkte iväg på middag med en arbetskollega och är fortfarande borta.

Gummans bajseri fungerar bra nu, dock är hon inte alltid så förtjust i att bli satt på pottan men de kommer ut snabbt när hon väl satt sig. Skönt! Nu har vi även börjat ta av nattblöjjan, ikväll var första kvällen då hon somnade utan blöjan. Tidigare har vi tagit bort den när jag tagit upp henne för att kissa innan vi lagt oss och hon har varit torr till morgonen. Riktigt bra! :)

Nu ska jag invänta älsklingen och sen ska vi se lite Dexter. Grym serie!

2 kommentarer:

Helena sa...

Å äntligen någon annan än oss som följer Dexter!

Vilken säsong är ni på?

sandra sa...

Andra bara! Sjukt bra!